Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1314 neu 400100
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

Modeling Students' Learning and Variability of Performance in Problem Solving (2013)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/13:00070139
Název v anglickém jazyceModeling Students' Learning and Variability of Performance in Problem Solving
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2013
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem3
Počet domácích tvůrců3
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůRadek Pelánek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4686128)
Petr Jarušek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 8549737)
Matěj Klusáček (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 3511758)
Popis výsledku v anglickém jazyceGiven data about problem solving times, how much can we automatically learn about students' and problems' characteristics? To address this question we extend a previously proposed model of problem solving times to include variability of students' performance and students' learning during sequence of problem solving tasks. We evaluate proposed models over simulated data and data from a ``Problem Solving Tutor''. The results show that although the models do not lead to substantially improved predictions,the learnt parameter values are meaningful and capture useful information about students and problems.
Klíčová slova oddělená středníkemproblem solving; student modeling; learning
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuEducational Data Mining
ISBN9780983952527
ISSN-
Počet stran výsledku4
Strana od-do256-259
Název nakladateleInternational Educational Data Mining Society
Místo vydáníUSA
Místo konání akceUSA
Datum konání akce2013
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2014
SpecifikaceRIV/00216224:14330/13:00070139!RIV14-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku29.05.2014
Kontrolní číslo56538163

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Projekt podporovaný MŠMT v programu LGLG13010 - Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics (2013 - 2015)
Podpora / návaznostiSpecifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT