Identifikační kód | RIV/00216224:14330/15:00083276 |
Název v anglickém jazyce | An Analysis of Response Times in Adaptive Practice of Geography Facts |
Druh | D - Článek ve sborníku |
Jazyk | eng - angličtina |
Obor - skupina | I - Informatika |
Obor | IN - Informatika |
Rok uplatnění | 2015 |
Kód důvěrnosti údajů | S - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů. |
Počet výskytů výsledku | 1 |
Počet tvůrců celkem | 4 |
Počet domácích tvůrců | 4 |
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrců | Jan Papoušek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 3324125) Radek Pelánek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4686128) Jiří Řihák (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 2572575) Vít Stanislav (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 6773060) |
Popis výsledku v anglickém jazyce | Online educational systems can easily measure both answers and response times. Student modeling, however, typically focuses only on correctness of answers. In this work we analyze response times from a widely used system for adaptive practice of geography facts. Our results show that response times have simple relationship with the probability of answering correctly the next question about the same item. We also analyze the overall speed of students and its relation to several aspects of students' behaviour within the system. |
Klíčová slova oddělená středníkem | response time; geography fact; student knowledge; adaptive practice; student modeling |
Stránka www, na které se nachází výsledek | - |