Organizace U  S Kód
hodnocení
Skupina
oborů
Body
výsledku
Body
upravené
Podíl VOBody VOBody VO
upravené
H14
Masarykova univerzita / Fakulta informatiky1516 neu 400000
Výsledky hodnocení dříve prezentovala speciální podoba stránek výskytů výsledků doplněná informacemi o hodnocení daného výskytu a výsledku. To zde supluji doplněním kopií stránek z rvvi.cz/riv z 18.12.2017 o relevantní údaje z dat H16. Najetí myší na kód či skupinu zobrazí vysvětlující text (u některých vyřazených není k dispozici). Čísla jsou oproti zdroji zaokrouhlena na 3 desetinná místa.

An Analysis of Response Times in Adaptive Practice of Geography Facts (2015)výskyt výsledku

Identifikační kódRIV/00216224:14330/15:00083276
Název v anglickém jazyceAn Analysis of Response Times in Adaptive Practice of Geography Facts
DruhD - Článek ve sborníku
Jazykeng - angličtina
Obor - skupinaI - Informatika
OborIN - Informatika
Rok uplatnění2015
Kód důvěrnosti údajůS - Úplné a pravdivé údaje o výsledku nepodléhající ochraně podle zvláštních právních předpisů.
Počet výskytů výsledku1
Počet tvůrců celkem4
Počet domácích tvůrců4
Výčet všech uvedených jednotlivých tvůrcůJan Papoušek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 3324125)
Radek Pelánek (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 4686128)
Jiří Řihák (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 2572575)
Vít Stanislav (státní příslušnost: CZ - Česká republika, domácí tvůrce: A, vedidk: 6773060)
Popis výsledku v anglickém jazyceOnline educational systems can easily measure both answers and response times. Student modeling, however, typically focuses only on correctness of answers. In this work we analyze response times from a widely used system for adaptive practice of geography facts. Our results show that response times have simple relationship with the probability of answering correctly the next question about the same item. We also analyze the overall speed of students and its relation to several aspects of students' behaviour within the system.
Klíčová slova oddělená středníkemresponse time; geography fact; student knowledge; adaptive practice; student modeling
Stránka www, na které se nachází výsledek-

Údaje o výsledku v závislosti na druhu výsledku

Název sborníkuProceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining
ISBN9788460694250
ISSN-
Počet stran výsledku2
Strana od-do562-563
Název nakladateleInternational Educational Data Mining Society
Místo vydáníMadrid
Místo konání akceMadrid
Datum konání akce2015
Typ akce podle státní příslušnosti účastníkůWRD - Celosvětová
Kód UT WoS článku podle Web of Science-

Ostatní informace o výsledku

PředkladatelMasarykova univerzita / Fakulta informatiky
DodavatelMSM - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT)
Rok sběru2016
SpecifikaceRIV/00216224:14330/15:00083276!RIV16-MSM-14330___
Datum poslední aktualizace výsledku24.05.2016
Kontrolní číslo191635826

Odkazy na výzkumné aktivity, při jejichž řešení výsledek vznikl

Podpora / návaznostiSpecifický výzkum na vysokých školách, poskytovatel MŠMT