|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soubor s prototypem | a_cedule.wrl | ||||||||||
Definice prototypu
|
PROTO Cedule [
exposedFieldMFStringnapis [ ] exposedFieldSFInt32typ exposedFieldSFInt32lod exposedFieldSFInt32smer exposedFieldMFStringurl [ ] ] |
||||||||||
Popis parametrů
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pro lokální stáhnutí kompletu nabízíme cedule.zip. Za odrazový můstek po rozbalení zvolte scene1.wrl nebo scene2.wrl.
Zde je k prohlédnutí demonstrační scéna ve verzi LOD
zapnuto a LOD
vypnuto.
typ 0 | Směrovka reaguje na dotek => přehrání wav samplu. (viz obr 2)
Nápis reaguje na přiblížení => blikání textu. (viz obr 1) |
typ 3 | Papírová část reaguje na dotek => přehrání midi souboru. (viz obr
2)
Dřevěná část tabule reaguje na dotek => přehrání wave samplu a ukončení případného midi přehrávání + animace směrovky. Kolize s avatarem => přehrání zvukového samplu. (podobné obr 2, uzel Collision místo TouchSensor) |
typ 4 | Reaguje na přiblížení na 2 m => blikání šipky pomocí emissiveColor (viz obr 1) + přehrání wav samplu + animace směrovky. |
typ 6 | Nápis reaguje na přiblížení => blikání textu. (viz obr 1)
Reakce na dotek => přehrání wav samplu. (viz obr 2) |
|
|
|
Soubory s prototypy | los.wrl, los1.wrl | ||||||
Definice prototypu | PROTO Los [
exposedFieldMFStringtext1 [ ] exposedFieldMFStringtext2 [ ] exposedFieldMFStringtext3 [ ] ] |
||||||
Popis parametrů |
|
TouchSensor obaluje spolu s PlaneSensorem dynamickou "stírací" část losu a v případě přítomnosti myši nad touto častí aktivuje Script. Ten zpracovává informace přijímané od PlaneSensoru a mění průhlednost příslušných objektů případně startuje přehrání doprovodného zvuku (pouze ve verzi č.2).
Naimplementovány jsou dvě verze stíracího
losu :
1) Verze los.wrl
využívá PixelTexture jako stírací část losu - skript potom přiřazuje aktuální
souřadnici myši právě jednu buňku textury, u níž snižuje transparentnost.
To je činěno za současného zvyšování transparentnosti textů. Z důvodu rychlosti
není implementován uzel AudioClip. Demonstrační scéna je k dispozici pod
scene1.wrl.
2) Verze los1.wrl
jednoduše mění pomocí skriptu transparentnost stírací plochy za současného
zvyšování transparentnosti textů. Při stírání přehrává specifický zvuk.
Demo scénu najdete na scene2.wrl.
Vše potřebné si můžete stáhnout zazipované zde.
Cílem této úlohy bylo navrhnout avatary dle individuálních
vlastností autorů a vstoupit s nimi do virtuálního prostředí Blaxxun.
Každý avatar má předdefinovaných 8 gest podle
specifikace Blaxxunu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|