Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

Papoušek Jan (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Pelánek

Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2013–2017 (celkem 0.182)

Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2017 JCR2016; JCR2017 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.

hodnotadíl autoraroktitlezapočítaníostatní
0.9090.1822017Elo-based Learner Modeling for Adaptive Practice of Facts (DOI)Pelánek, Papoušek, Řihák, Stanislav, Nižnan

Články ve sbornících dle IS MU 2013–2017 (celkem A: 0.5, B: 0.333, C: 2, D: 0.583) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
A2015Impact of Adaptive Educational System Behaviour on Student Motivation (DOI)Papoušek, PelánekSpringer International PublishingArtificial Intelligence in Education
B2014Adaptive Practice of Facts in Domains with Varied Prior KnowledgePelánek, Papoušek, StanislavInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 7th International Conference on Educational Data Mining (EDM 2014)
C2017Evaluation of Learners' Adjustment of Question Difficulty in Adaptive Practice of Facts (DOI)Papoušek, PelánekACMProceedings of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization
C2017Should We Give Learners Control Over Item Difficulty? (DOI)Papoušek, PelánekACMPersonalization Approaches in Learning Environments, Adjunct Publication of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization
C2016Evaluation of an Adaptive Practice System for Learning Geography Facts (DOI)Papoušek, Stanislav, PelánekACMProceedings of the Sixth International Conference on Learning Analytics & Knowledge
C2016Impact of Data Collection on Interpretation and Evaluation of Student Models (DOI)Pelánek, Řihák, PapoušekACMProceedings of the Sixth International Conference on Learning Analytics & Knowledge
C2016Impact of Question Difficulty on Engagement and Learning (DOI)Papoušek, Stanislav, PelánekSpringer International PublishingIntelligent Tutoring Systems: 13th International Conference
D2015An Analysis of Response Times in Adaptive Practice of Geography FactsPapoušek, Pelánek, Řihák, StanislavInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining
D2015Exploring the Role of Small Differences in Predictive Accuracy using Simulated DataNižnan, Papoušek, PelánekSun SITE Central EuropeProceedings of the Workshops at the 17th International Conference on Artificial Intelligence in Education

Body v RIVu dle Hodnocení 2016 (tedy 2011–2015; celkem 8.885)

Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá).

body FIbody autorarokzařazení :druhtitlezapočítaníostatní
15.7367.8682015D:DImpact of Adaptive Educational System Behaviour on Student Motivation (DOI)Papoušek, Pelánek
3.0511.0172015D:DExploring the Role of Small Differences in Predictive Accuracy using Simulated DataNižnan, Papoušek, Pelánek
002015neu:DAn Analysis of Response Times in Adaptive Practice of Geography FactsPapoušek, Pelánek, Řihák, Stanislav
002014neu:DAdaptive Practice of Facts in Domains with Varied Prior KnowledgePelánek, Papoušek, Stanislav