Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR, konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel a „RIV“ bodů posledního Hodnocení 2016. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
Papoušek Jan (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Pelánek
Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2014–2018 (celkem 0.164)Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2018 JCR2017; JCR2018 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.
hodnota | díl autora | rok | title | započítaní | ostatní |
---|---|---|---|---|---|
0.818 | 0.164 | 2017 | Elo-based Learner Modeling for the Adaptive Practice of Facts (DOI) | Pelánek, Papoušek, Řihák, Stanislav, Nižnan |
rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
A AIED | 2015 | Impact of Adaptive Educational System Behaviour on Student Motivation (DOI) | Papoušek, Pelánek | Springer International Publishing | Artificial Intelligence in Education | |
B LAK | 2016 | Evaluation of an Adaptive Practice System for Learning Geography Facts (DOI) | Papoušek, Stanislav, Pelánek | ACM | Proceedings of the Sixth International Conference on Learning Analytics & Knowledge | |
B LAK | 2016 | Impact of Data Collection on Interpretation and Evaluation of Student Models (DOI) | Pelánek, Řihák, Papoušek | ACM | Proceedings of the Sixth International Conference on Learning Analytics & Knowledge | |
B EDM | 2014 | Adaptive Practice of Facts in Domains with Varied Prior Knowledge | Pelánek, Papoušek, Stanislav | International Educational Data Mining Society | Proceedings of the 7th International Conference on Educational Data Mining (EDM 2014) | |
C @UMAP | 2017 | Evaluation of Learners' Adjustment of Question Difficulty in Adaptive Practice of Facts (DOI) | Papoušek, Pelánek | ACM | Proceedings of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization | |
C @UMAP | 2017 | Should We Give Learners Control Over Item Difficulty? (DOI) | Papoušek, Pelánek | ACM | Personalization Approaches in Learning Environments, Adjunct Publication of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization | |
C @ITS | 2016 | Impact of Question Difficulty on Engagement and Learning (DOI) | Papoušek, Stanislav, Pelánek | Springer International Publishing | Intelligent Tutoring Systems: 13th International Conference | |
D @EDM | 2015 | An Analysis of Response Times in Adaptive Practice of Geography Facts | Papoušek, Pelánek, Řihák, Stanislav | International Educational Data Mining Society | Proceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining | |
D @AIED | 2015 | Exploring the Role of Small Differences in Predictive Accuracy using Simulated Data | Nižnan, Papoušek, Pelánek | Sun SITE Central Europe | Proceedings of the Workshops at the 17th International Conference on Artificial Intelligence in Education |
Z Hodnocení jsou převzaty body za publikační výsledky z Pilíře I, body za aplikované výsledky (SW, druh R) z roku 2011 z Pilíře III a body za projekty aplikovaného výzkumu z Pilíře III, které jsou vždy přiděleny vedoucím těchto projektů (p.t. Horák, Matyáš, Pala, Přenosil a Zezula, z pohledu dělení na katedry postačující, z individuálního pohledu to pochopitelně čísla trochu zkresluje). Případné procentní podíly pracovišť v IS MU nejsou zohledněny (stran přerozdělení mezi fakultami jde o malé desítky bodů, ale bylo by obtížné to korektně dohledat, stran rozdělení mezi katedry jsou data neúplná a/nebo nespolehlivá). Pozor: je třeba mít na paměti, že časové „okno“ Hodnocení je o tři roky starší (2011–15) oproti pětiletce započítaných článků (2014–18); novější data tohoto druhu už nebudou, zatím se podle toho ovšem v podstatě stále dělí >97 % peněz mezi VŠ, tak je na zvážení, nakolik tato data používat.
body FI | body autora | rok | zařazení :druh | title | započítaní | ostatní |
---|---|---|---|---|---|---|
15.736 | 7.868 | 2015 | D:D | Impact of Adaptive Educational System Behaviour on Student Motivation (DOI) | Papoušek, Pelánek | |
3.051 | 1.017 | 2015 | D:D | Exploring the Role of Small Differences in Predictive Accuracy using Simulated Data | Nižnan, Papoušek, Pelánek | |
0 | 0 | 2015 | neu:D | An Analysis of Response Times in Adaptive Practice of Geography Facts | Papoušek, Pelánek, Řihák, Stanislav | |
0 | 0 | 2014 | neu:D | Adaptive Practice of Facts in Domains with Varied Prior Knowledge | Pelánek, Papoušek, Stanislav |