|
IV122
Matematika
a
programování
|
|
|
|
Zdroje
Literatura
- Essential mathematics for games and interactive applications :a
programmer's guide. James M. Van Verth, Lars M. Bishop, Morgan Kaufmann,
2008.
- Mathematics and Physics for programmers. Danny Kodicek, Charles River
Media, 2005.
- Programátorská cvičebnice. Radek Pelánek, Computer press, 2012.
- Mathematics
for Computer Science. Eric Lehman and Tom Leighton.
Cvičení, videa
- Khan Academy - dobrá
vysvětlující videa, vhodná pro zopakování pojmů
Python
- Základy:
- Knihovny:
- Python Imaging
Library - práce s bitmapovými obrázky (příklad použití ve slidech)
- NumPy - knihovny pro numerické
výpočty (nutná pro použití matplotlib, jinak u některých příkladů
zjednoduší implementaci, ale ne zásadně)
- matplotlib - knihovna pro
vykreslování grafů
- Neoficiální
binárky (prý se hodí pro 64bit Win)
|