next up previous contents
Next: Velké runy Up: Etapy Previous: Mohyloví duchové

Gondor

Motivace: Podobně jako v Rohanu. Spřátelená země Gondor nám je ochotna dát své zásoby Ansuzu. Ten je rozdělen formou turnaje, který symbolizuje boj o věž Minas Tirith. Bojuje se praky na papírové střely. Prak se vyrábí z klasických rozvětvených klacků a natažené gumičky (kloboukové). Papírové střely se vyrábí smotáním papíru. Dostřel je asi 8 metrů, zasáhnout se dá tak na 4-5 metrů. Zásahy jsou cítit, ale nebolí.

Pravidla turnaje: Minas Tirith je symbolizována stožárem uprostřed tábora. Úkolem je mít během časového limitu (10 minut) vyvěšenu na stožáru co nejdéle vlajku své družiny. Každá družina má asi 50 metrů od stožáru svoji základnu. Každý hráč má 3 životy. Kdo je zasažen, odečítá si život a musí jít na základnu. Kdo nemá žádný život, je vyřazen.

Na počátku má v držení Minas Tirith Gondorská družina (vedoucí). Pokud se podaří někomu probojovat se až k Minas Tirith, může tam vyvěsit svoji vlajku (= omotat krepák své barvy kolem stožáru). Vždy může být vyvěšena nejvýše jedna vlajka. Tj. když přijde někdo cizí, strhne předchozí vlajku a vyvěsí svoji. Měří se délka vyvěšení jednotlivých vlajek.

Komentář: Hráli jsme tři kola a to bylo dobré, neb družiny postupně přicházeli na to, že to není jen o střílení, ale také o diplomacii. Zejména o diplomacii s Gondorskými...



Radek Pelanek
Tue Sep 24 16:37:02 MET DST 2002