Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

RNDr. BcA. Tereza Pařilová, DiS., MBA, Ph.D. (IS), katedra: KPSK, zdroj vazby: školitel Hladká

Články ve sbornících dle IS MU 2015–2019 (celkem B: 1.333, C: 1, D: 1.25) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
B
ICCHP
2018DysHelper – The Dyslexia Assistive Approach User Study (DOI)PařilováSpringer International PublishingComputers Helping People with Special Needs:16th International Conference, ICCHP 2018. LNCS
B
ICNC-FSKD
2017Designing Fuzzy Apparatus to Model Dyslexic Individual Symptoms for Clinical Use (DOI)Pařilová, Hladká, ŘíhaIEEE Inc.2017 13th International Conference on Natural Computation, Fuzzy Systems and Knowledge Discovery (ICNC-FSKD)
C
W4A
2018DysHelper – The Dyslexia Assistive User Experience (DOI)PařilováRemšíkováACM New York, USAW4A 15th International Cross-Disciplinary Conference on Web Accessibility
D
FSDM
2018Determining Dyslexic User Model Membership Using Fuzzy Approach (DOI)PařilováIOS PressFuzzy Systems and Data Mining IV
D
CICLing
2016Emerging Technology Enabling Dyslexia Users To Read and Perceive Written Text CorrectlyPařilová, Mrváň, Mižík, HladkáInstituto Politécnico NacionalResearch in Computer Science