Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

Mgr. Vít Stanislav (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Pelánek

Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2015–2019 (celkem 0.164)

Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2019 JCR2018; JCR2019 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.

hodnotadíl autoraroktitlezapočítaníostatní
0.8180.1642017Elo-based Learner Modeling for the Adaptive Practice of Facts (DOI)Pelánek, Papoušek, Řihák, Stanislav, Nižnan

Články ve sbornících dle IS MU 2015–2019 (celkem A: 0.333, B: 0.333, D: 0.25) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
A
ITS
2016Impact of Question Difficulty on Engagement and Learning (DOI)Papoušek, Stanislav, PelánekSpringer International PublishingIntelligent Tutoring Systems: 13th International Conference
B
LAK
2016Evaluation of an Adaptive Practice System for Learning Geography Facts (DOI)Papoušek, Stanislav, PelánekACMProceedings of the Sixth International Conference on Learning Analytics & Knowledge
D
EDM
2015An Analysis of Response Times in Adaptive Practice of Geography FactsPapoušek, Pelánek, Řihák, StanislavInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining