Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

RNDr. Jan Géryk, Ph.D. (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Popelínský

Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2015–2019 (celkem 0.492)

Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2019 JCR2018; JCR2019 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.

hodnotadíl autoraroktitlezapočítaníostatní
0.4920.4922017Visual analytics of educational time-dependent data using interactive dynamic visualization (DOI)Géryk

Články ve sbornících dle IS MU 2015–2019 (celkem B: 1, C: 1.333, D: 0.5) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
B
EDM
2015Using Visual Analytics Tool for Improving Data ComprehensionGérykInternational Educational Data Mining SocietyProceedings for the 8th International Conference on Educational Data Mining (EDM 2015)
C
AIMSA
2016Visual Anomaly Detection in Educational Data (DOI)Géryk, Popelínský, TriščíkSpringer International PublishingArtificial Intelligence: Methodology, Systems, and Applications: 17th International Conference, AIMSA 2016, Varna, Bulgaria, September 7-10, 2016, Proceedings
C
EPIA
2015Towards Interactive Visualization of Time Series Data to Support Knowledge Discovery (DOI)GérykSpringer International PublishingProgress in Artificial Intelligence - 17th Portuguese Conference on Artificial Inteligence - EPIA 2015
D
DaZ
2015Visualization of Big DataGéryk, PopelínskýVysoká škola báňská-Technická univerzita OstravaProceedings of the Annual Conference on Data and Knowledge