Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
Priv.-Doz. Dipl.-Ing. Dr. Simone Kriglstein (IS), katedra: KVI, zdroj vazby: seznam
Články ve sbornících dle IS MU 2017–2021 (celkem A*: 1, C: 2, D: 1) Popis rankingu viz zde.rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
A* CHI | 2021 | What Players Want: Information Needs of Players on Post-Game Visualizations (DOI) | Kriglstein | Wallner, Wijland, Bernhaupt | ACM | CHI Conference on Human Factors in Computing Systems (CHI '21) |
C CHI PLAY | 2021 | Let’s Play - Professional Views on Barriers and Potentials in Digital Gaming and E-Sports (DOI) | Kriglstein | Göbl, Jovicic, Denk | ACM | Extended Abstracts of the 2021 Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play (CHI PLAY '21 |
C CHI PLAY | 2021 | Rrrring & Play: Using a Rotary Dial Telephone as Game Controller (DOI) | Kriglstein | Tuyishime | ACM | Extended Abstracts of the 2021 Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play |
D | 2021 | OutSmart! Evaluation of a Serious Game and its Conversational Interface for Reflective Social Media Use (URL) | Kriglstein | Göbel, Hristova, Jovicic, Hlavacs | EUROSIS | Game On 2021 |