Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
RNDr. BcA. Tereza Pařilová, DiS., MBA, Ph.D. (IS), katedra: KPSK, zdroj vazby: školitel Hladká
Články ve sbornících dle IS MU 2017–2021 (celkem B: 1.333, C: 1, D: 1) Popis rankingu viz zde.rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
B ICCHP | 2018 | DysHelper – The Dyslexia Assistive Approach User Study (DOI) | Pařilová | Springer International Publishing | Computers Helping People with Special Needs:16th International Conference, ICCHP 2018. LNCS | |
B ICNC-FSKD | 2017 | Designing Fuzzy Apparatus to Model Dyslexic Individual Symptoms for Clinical Use (DOI) | Pařilová, Hladká, Říha | IEEE Inc. | 2017 13th International Conference on Natural Computation, Fuzzy Systems and Knowledge Discovery (ICNC-FSKD) | |
C W4A | 2018 | DysHelper – The Dyslexia Assistive User Experience (DOI) | Pařilová | Remšíková | ACM New York, USA | W4A 15th International Cross-Disciplinary Conference on Web Accessibility |
D FSDM | 2018 | Determining Dyslexic User Model Membership Using Fuzzy Approach (DOI) | Pařilová | IOS Press | Fuzzy Systems and Data Mining IV |