Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

doc. Fotios Liarokapis, PhD (IS), katedra: KVI, zdroj vazby: seznam

Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2017–2021 (celkem 3.319)

Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2021 JCR2020; JCR2021 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.

hodnotadíl autoraroktitlezapočítaníostatní
0.8960.4482019Underwater augmented reality for improving the diving experience in submerged archaeological sites (DOI)Čejka, LiarokapisBruno, Barbieri, Mangeruga, Cozza, Lagudi, Skarlatos
0.8920.1492020Examination of electrodermal and cardio-vascular reactivity in virtual reality through a combined stress induction protocol (DOI)Kerouš, Bartečků, Roman, Sojka, Bečev, Liarokapis
0.7420.2472018EEG-based BCI and video games: a progress report (DOI)Kerouš, Škola, Liarokapis
0.7330.3672019Detecting Square Markers in Underwater Environments (DOI)Čejka, LiarokapisBruno, Skarlatos
0.7130.1192020Social environment simulation in VR elicits a distinct reaction in subjects with different levels of anxiety and somatoform dissociation (DOI)Kerouš, Bartečků, Roman, Sojka, Bečev, Liarokapis
0.6370.2122021Exploring tilting methods for typing under water (DOI)Čejka, Chmelík, Liarokapis
0.5790.292018Simulation of Underwater Excavation Using Dredging Procedures (DOI)Kouřil, Liarokapis
0.5580.1862019Progressive Training for Motor Imagery Brain-Computer Interfaces Using Gamification and Virtual Reality Embodiment (DOI)Škola, Tinková, Liarokapis
0.5410.182020A hybrid augmented reality guide for underwater cultural heritage sites (DOI)Čejka, Zsíros, Liarokapis
0.4970.2492020Investigating the Learning Process of Folk Dances Using Mobile Augmented Reality (DOI)Kico, Liarokapis
0.4210.212018Embodied VR environment facilitates motor imagery brain–computer interface training (DOI)Škola, Liarokapis
0.3650.3652017EEG correlates of video game experience and user profile in motor-imagery-based brain–computer interaction (DOI)LiarokapisVourvopoulos, Bermudez i Badia
0.2970.2972019Assessing the perceived realism of agent grouping dynamics for adaptation and simulation (DOI)LiarokapisConnor, Shuttleworth, Colreavy-Donnelly

Články ve sbornících dle IS MU 2017–2021 (celkem A*: 1.5, B: 2.583, C: 3.5, D: 3.333) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
A*
CHI
2020Would You Do It?: Enacting Moral Dilemmas in Virtual Reality for Understanding Ethical Decision-Making (DOI)LiarokapisNiforatos, Palma, Gluszny, VourvopoulosACMProceedings of the 2020 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems
A*
CHI
2019Examining And Enhancing The Illusory Touch Perception In Virtual Reality Using Non-Invasive Brain Stimulation (DOI)Škola, LiarokapisACM PressProceedings of the 2019 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems, Paper No. 247
B
ICL
2019Digitization and Visualization of Movements of Slovak Folk Dances (DOI)Kico, Doležal, Chmelík, LiarokapisHajdin, DoulamisSpringer International PublishingThe Challenges of the Digital Transformation in Education
B
PETRA
2019Investigating motion sickness techniques for immersive virtual environments (DOI)Lukš, LiarokapisACMProceedings of the 12th ACM International Conference on PErvasive Technologies Related to Assistive Environments, ACM Press, 280-288, 2019.
B
IEEE IS
2018Investigating Body Transfer Illusion from Human to Monkey Body (DOI)Javorský, Škola, LiarokapisSylaiou, MartinsIEEE Computer Society2018 International Conference on Intelligent Systems (IS 2018)
B
VS-Games
2017Investigating the Effect of User Profile during Training for BCI-based Games (DOI)Škola, LiarokapisVourvopoulos, Niforatos, HlinkaIEEE Computer SocietyProc. of the 9th International Conference on Virtual Worlds and Games for Serious Applications (VS-Games 2017), IEEE Computer Society, Athens, Greece, 6-8 September
B
VS-Games
2017A Serious Game for Understanding Ancient Seafaring in the Mediterranean Sea (DOI)LiarokapisPhilbin-Briscoe, Simon, Mudur, Poullis, Rizvic, Boskovic, Katsouri, Demesticha, SkarlatosIEEE Computer SocietyProc. of the 9th International Conference on Virtual Worlds and Games for Serious Applications (VS-Games 2017)
C
ICSIMAT
2020Visualization of Folk-Dances in Virtual Reality Environments (DOI)Doležal, LiarokapisKico, GrammalidisSpringer, ChamStrategic Innovative Marketing and Tourism
C
ICSIMAT
2020Analysis of Human Motion Based on AI Technologies: Applications for Safeguarding Folk Dance Performances (DOI)Kico, LiarokapisGrammalidisSpringer, ChamStrategic Innovative Marketing and Tourism
C
VS-Games
2019Comparison of Trajectories and Quaternions of Folk Dance Movements Using Dynamic Time Warping (DOI)Kico, LiarokapisIEEE2019 11th International Conference on Virtual Worlds and Games for Serious Applications (VS-Games)
C
VRST
2019A Mobile Augmented Reality Interface for Teaching Folk Dances (DOI)Kico, LiarokapisACM New York, NY, USAProceeding VRST '19 25th ACM Symposium on Virtual Reality Software and Technology Article No. 47
C
VS-Games
2018A Model for Eye and Head Motion for Virtual Agents (DOI)Krejsa, Kerouš, LiarokapisIEEEProc. of the 10th International Conference on Virtual Worlds and Games for Serious Applications (VS-Games 2018)
C
OCEANSE
2017Development and integration of digital technologies addressed to raise awareness and access to European underwater cultural heritage. An overview of the H2020 i-MARECULTURE project (DOI)Čejka, Kouřil, LiarokapisBruno, Lagudi, Ritacco, Agrafiotis, Skarlatos, Philpin-Briscoe, Poullis, Mudur, SimonIEEEProc. of OCEANS 2017
C
VS-Games
2017An Immersive Virtual Environment for Collaborative Geovisualization (DOI)Doležal, Chmelík, LiarokapisIEEE Computer Society9th International Conference on Virtual Worlds and Games for Serious Applications (VS-Games 2017)
C
ISMAR
2017BrainChat - A Collaborative Augmented Reality Brain Interface for Message Communication (DOI)Kerouš, LiarokapisIEEE Computer SocietyProc. of the International Symposium on Mixed and Augmented Reality (ISMAR 2017) - Adjunct Proceedings
D
2019Understanding Underwater Photogrammetry for Maritime Archaeology Through Immersive Virtual Reality (DOI)Doležal, LiarokapisVlachos, Secci, Demestiha, SkarlatosISPRSProc. of the Underwater 3D Recording & Modelling: A tool for modern applications and CH recording, Limassol, Int. Arch. Photogramm. Remote Sens. Spatial Inf. Sci., XLII-2/W10
D
2018Improving Marker-Based Tracking for Augmented Reality in Underwater Environments (DOI)Čejka, LiarokapisAgrafiotis, Bruno, SkarlatosThe Eurographics AssociationProc. of the Eurographics Workshop on Graphics and Cultural Heritage, The Eurographics Association, Vienna, Austria, 21-30, 2018
D
3D ARCH
20173D Modelling and Mapping For Virtual Exploration of Underwater Archaeology Assets (DOI)Liarokapis, Kouřil, ChmelíkAgrafiotis, Demesticha, SkarlatosInternational Archives of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences (ISPRS)Proc. of the International Archives of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences (ISPRS), XLII-2/W3
D
Eurographics
2017Using Activity Led Learning for Teaching Computer Graphics Principles Through Augmented Reality (DOI)LiarokapisThe Eurographics AssociationProc of the 38th Annual Conference of the European Association for Computer (Eurographics 2017), Education Program, Lyon, France
D
Eurographics
2017The New CGEMS - Preparing the Computer Graphics Educational Materials Source to Meet the Needs of Educators (DOI)LiarokapisAnderson, Duchowski, RedfordThe Eurographics AssociationProc of the 38th Annual Conference of the European Association for Computer (Eurographics 2017), Education Program, Lyon, France