Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

Šedě podbarvené jsou vykázány za jinou fakultu, ale s deklarovaným podílem FI.

RNDr. Jan Vykopal, Ph.D. (IS), katedra: KPSK, zdroj vazby: seznam

Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2018–2022 (celkem 0.873)

Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2022 JCR2021; JCR2022 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.

qAIShodnotadíl autoraroktitlezapočítaníostatní
Q10.8910.1482021Conceptual Model of Visual Analytics for Hands-on Cybersecurity Training (DOI)Ošlejšek, Rusňák, Dočkalová Burská, Švábenský, Vykopal, Čegan
Q30.7740.1552022Student Assessment in Cybersecurity Training Automated by Pattern Mining and Clustering (DOI)Švábenský, Vykopal, Čeleda, Tkáčik, Popovič
Q30.7740.1942022Applications of Educational Data Mining and Learning Analytics on Data From Cybersecurity Training (DOI)Švábenský, Vykopal, Čeleda, Kraus
Q20.7530.1882022Smart Environment for Adaptive Learning of Cybersecurity Skills (DOI)Vykopal, Šeda, Švábenský, Čeleda
Q20.750.1882021Cybersecurity Knowledge and Skills Taught in Capture the Flag Challenges (DOI)Švábenský, Čeleda, Vykopal, Brišáková

Články ve sbornících dle IS MU 2018–2022 (celkem A: 2.667, B: 1.15, C: 0.5) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
A
SIGCSE
2022Evaluating Two Approaches to Assessing Student Progress in Cybersecurity Exercises (DOI)Švábenský, Vykopal, Čeleda, ChudovskýWeiss, Cook, Mache, ChattopadhyayACMProceedings of the 53rd ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '22)
A
SIGCSE
2022Preventing Cheating in Hands-on Lab Assignments (DOI)Vykopal, Švábenský, Šeda, ČeledaACMProceedings of the 53rd ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '22)
A
SIGCSE
2020KYPO4INDUSTRY: A Testbed for Teaching Cybersecurity of Industrial Control Systems (DOI)Čeleda, Vykopal, Švábenský, SlavíčekACMProceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20)
A
SIGCSE
2020What Are Cybersecurity Education Papers About? A Systematic Literature Review of SIGCSE and ITiCSE Conferences (DOI)Švábenský, Vykopal, ČeledaACMProceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20)
A
SIGCSE
2020Benefits and Pitfalls of Using Capture The Flag Games in University Courses (DOI)Vykopal, ŠvábenskýChangACMProceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20)
A
SIGCSE
2018Challenges Arising from Prerequisite Testing in Cybersecurity Games (DOI)Švábenský, VykopalACMProceedings of the 49th ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE’18)
A
SIGCSE
2018Timely Feedback in Unstructured Cybersecurity Exercises (DOI)Vykopal, Ošlejšek, Dočkalová Burská, ZákopčanováACMProceedings of Special Interest Group on Computer Science Education, Baltimore, Maryland, USA, February 21–24, 2018(SIGCSE’18)
A
ITICSE
2018Enhancing Cybersecurity Skills by Creating Serious Games (DOI)Švábenský, Vykopal, ČermákLaštovičkaACMProceedings of the 23rd Annual ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE'18)
B
FIE
2022Designing Adaptive Cybersecurity Hands-on Training (DOI)Šeda, Vykopal, Čeleda, IgnácIEEE2022 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE)
B
FIE
2021Reinforcing Cybersecurity Hands-on Training With Adaptive Learning (DOI)Šeda, Vykopal, Švábenský, ČeledaIEEE2021 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE)
B
FIE
2021Scalable Learning Environments for Teaching Cybersecurity Hands-on (DOI)Vykopal, Čeleda, Šeda, Švábenský, TovarňákIEEE2021 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE)
B
VizSEC
2019Visual Feedback for Players of Multi-Level Capture the Flag Games: Field Usability Study (DOI)Ošlejšek, Rusňák, Dočkalová Burská, Švábenský, VykopalIEEE2019 IEEE Symposium on Visualization for Cyber Security (VizSec)
B
FIE
2018Evaluation of Cyber Defense Exercises Using Visual Analytics Process (DOI)Ošlejšek, Vykopal, Dočkalová Burská, RusňákIEEEProceedings of the 48th IEEE Frontiers in Education Conference (FIE'18)
C
FIE
2018Gathering Insights from Teenagers' Hacking Experience with Authentic Cybersecurity Tools (DOI)Švábenský, VykopalIEEE2018 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE)