Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

RNDr. Ján Jančár (IS), katedra: KPSK, zdroj vazby: seznam

Články ve sbornících dle IS MU 2019–2023 (celkem A*: 2, A: 1.083) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
A*
CCS
2023Optical Cryptanalysis: Recovering Cryptographic Keys from Power LED Light Fluctuations (DOI)JančárNassi, Vayner, Iluz, Nassi, Genkin, Tromer, Zadov, EloviciACM30th ACM Conference on Computer and Communications Security (CCS'2023)
A*
S&P
2022“They’re not that hard to mitigate”: What Cryptographic Library Developers Think About Timing Attacks (DOI)JančárFourné, De Almeida Braga, Sabt, Schwabe, Barthe, Fouque, AcarIEEE43rd IEEE Symposium on Security and Privacy
A
ASIACRYPT
2021A formula for disaster: a unified approach to elliptic curve special-point-based attacks (DOI)Sedláček, JančárChi-Dominguez, BrumleySpringerAdvances in Cryptology – ASIACRYPT 2021
A
ESORICS
2020Fooling primality tests on smartcards (DOI)Sedláček, Jančár, ŠvendaSpringer25th European Symposium on Research in Computer Security (ESORICS) 2020
A
CHES
2020Minerva: The curse of ECDSA nonces (DOI)Jančár, Sedláček, Švenda, SýsRuhr-University of BochumIACR Transactions on Cryptographic Hardware and Embedded Systems