Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
Šedě podbarvené jsou vykázány za jinou fakultu, ale s deklarovaným podílem FI.
doc. RNDr. Jan Vykopal, Ph.D. (IS), katedra: KPSK, zdroj vazby: seznam
Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2019–2023 (celkem 1.151)Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2023 JCR2022; JCR2023 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.
rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
A SIGCSE | 2022 | Evaluating Two Approaches to Assessing Student Progress in Cybersecurity Exercises (DOI) | Švábenský, Vykopal, Čeleda, Chudovský | Weiss, Cook, Mache, Chattopadhyay | ACM | Proceedings of the 53rd ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '22) |
A SIGCSE | 2022 | Preventing Cheating in Hands-on Lab Assignments (DOI) | Vykopal, Švábenský, Šeda, Čeleda | ACM | Proceedings of the 53rd ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '22) | |
A SIGCSE | 2020 | KYPO4INDUSTRY: A Testbed for Teaching Cybersecurity of Industrial Control Systems (DOI) | Čeleda, Vykopal, Švábenský, Slavíček | ACM | Proceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20) | |
A SIGCSE | 2020 | What Are Cybersecurity Education Papers About? A Systematic Literature Review of SIGCSE and ITiCSE Conferences (DOI) | Švábenský, Vykopal, Čeleda | ACM | Proceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20) | |
A SIGCSE | 2020 | Benefits and Pitfalls of Using Capture The Flag Games in University Courses (DOI) | Vykopal, Švábenský | Chang | ACM | Proceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20) |
B ITICSE | 2023 | Want to Raise Cybersecurity Awareness? Start with Future IT Professionals. (DOI) | Kraus, Švábenský, Horák, Matyáš, Vykopal, Čeleda | ACM | Proceedings of the 28th Annual ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE'23) | |
B FIE | 2022 | Designing Adaptive Cybersecurity Hands-on Training (DOI) | Šeda, Vykopal, Čeleda, Ignác | IEEE | 2022 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) | |
B FIE | 2021 | Reinforcing Cybersecurity Hands-on Training With Adaptive Learning (DOI) | Šeda, Vykopal, Švábenský, Čeleda | IEEE | 2021 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) | |
B FIE | 2021 | Scalable Learning Environments for Teaching Cybersecurity Hands-on (DOI) | Vykopal, Čeleda, Šeda, Švábenský, Tovarňák | IEEE | 2021 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) | |
B VizSEC | 2019 | Visual Feedback for Players of Multi-Level Capture the Flag Games: Field Usability Study (DOI) | Ošlejšek, Rusňák, Dočkalová Burská, Švábenský, Vykopal | IEEE | 2019 IEEE Symposium on Visualization for Cyber Security (VizSec) |