Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

Šedě podbarvené jsou vykázány za jinou fakultu, ale s deklarovaným podílem FI.

RNDr. Valdemar Švábenský (IS), katedra: KPSK, zdroj vazby: dle spoluautorů

Články ve sbornících dle IS MU 2016–2020 (celkem A: 3.667, B: 1.25, C: 1) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
A
SIGCSE
2020KYPO4INDUSTRY: A Testbed for Teaching Cybersecurity of Industrial Control Systems (DOI)Čeleda, Švábenský, SlavíčekVykopalACMProceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20)
A
SIGCSE
2020What Are Cybersecurity Education Papers About? A Systematic Literature Review of SIGCSE and ITiCSE Conferences (DOI)Švábenský, ČeledaVykopalACMProceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20)
A
SIGCSE
2020Benefits and Pitfalls of Using Capture The Flag Games in University Courses (DOI)ŠvábenskýVykopal, ChangACMProceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20)
A
SIGCSE
2019Reflective Diary for Professional Development of Novice Teachers (DOI)Ukrop, Švábenský, NehybaACMProceedings of the 50th ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE’19)
A
SIGCSE
2018Challenges Arising from Prerequisite Testing in Cybersecurity Games (DOI)ŠvábenskýVykopalACMProceedings of the 49th ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE’18)
A
ITICSE
2018Enhancing Cybersecurity Skills by Creating Serious Games (DOI)Švábenský, ČermákVykopal, LaštovičkaACMProceedings of the 23rd Annual ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE'18)
B
FIE
2020How Does a Student-Centered Course on Communication and Professional Skills Impact Students in the Long Run? (DOI)ŠvábenskýMotschnig, SilberIEEE2020 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE)
B
VizSEC
2019Visual Feedback for Players of Multi-Level Capture the Flag Games: Field Usability Study (DOI)Ošlejšek, Rusňák, Dočkalová Burská, ŠvábenskýVykopalIEEE2019 IEEE Symposium on Visualization for Cyber Security (VizSec)
C
FIE
2018Gathering Insights from Teenagers' Hacking Experience with Authentic Cybersecurity Tools (DOI)ŠvábenskýVykopalIEEE2018 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE)