Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
Šedě podbarvené jsou vykázány za jinou fakultu, ale s deklarovaným podílem FI.
RNDr. Valdemar Švábenský (IS), katedra: KPSK, zdroj vazby: dle spoluautorů
Články ve sbornících dle IS MU 2016–2020 (celkem A: 3.667, B: 1.25, C: 1) Popis rankingu viz zde.rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
A SIGCSE | 2020 | KYPO4INDUSTRY: A Testbed for Teaching Cybersecurity of Industrial Control Systems (DOI) | Čeleda, Švábenský, Slavíček | Vykopal | ACM | Proceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20) |
A SIGCSE | 2020 | What Are Cybersecurity Education Papers About? A Systematic Literature Review of SIGCSE and ITiCSE Conferences (DOI) | Švábenský, Čeleda | Vykopal | ACM | Proceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20) |
A SIGCSE | 2020 | Benefits and Pitfalls of Using Capture The Flag Games in University Courses (DOI) | Švábenský | Vykopal, Chang | ACM | Proceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20) |
A SIGCSE | 2019 | Reflective Diary for Professional Development of Novice Teachers (DOI) | Ukrop, Švábenský, Nehyba | ACM | Proceedings of the 50th ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE’19) | |
A SIGCSE | 2018 | Challenges Arising from Prerequisite Testing in Cybersecurity Games (DOI) | Švábenský | Vykopal | ACM | Proceedings of the 49th ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE’18) |
A ITICSE | 2018 | Enhancing Cybersecurity Skills by Creating Serious Games (DOI) | Švábenský, Čermák | Vykopal, Laštovička | ACM | Proceedings of the 23rd Annual ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE'18) |
B FIE | 2020 | How Does a Student-Centered Course on Communication and Professional Skills Impact Students in the Long Run? (DOI) | Švábenský | Motschnig, Silber | IEEE | 2020 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) |
B VizSEC | 2019 | Visual Feedback for Players of Multi-Level Capture the Flag Games: Field Usability Study (DOI) | Ošlejšek, Rusňák, Dočkalová Burská, Švábenský | Vykopal | IEEE | 2019 IEEE Symposium on Visualization for Cyber Security (VizSec) |
C FIE | 2018 | Gathering Insights from Teenagers' Hacking Experience with Authentic Cybersecurity Tools (DOI) | Švábenský | Vykopal | IEEE | 2018 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) |