Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory, zbývající jsou podbarveni červeně.
Šedě podbarvené jsou vykázány za jinou fakultu, ale s deklarovaným podílem FI.
RNDr. Jan Vykopal, Ph.D. (IS), bez vazby na některou z kateder
Články ve sbornících dle IS MU 2016–2020 (celkem A: 0, B: 0, C: 0) Popis rankingu viz zde.rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
A SIGCSE | 2020 | KYPO4INDUSTRY: A Testbed for Teaching Cybersecurity of Industrial Control Systems (DOI) | Čeleda, Švábenský, Slavíček | Vykopal | ACM | Proceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20) |
A SIGCSE | 2020 | What Are Cybersecurity Education Papers About? A Systematic Literature Review of SIGCSE and ITiCSE Conferences (DOI) | Švábenský, Čeleda | Vykopal | ACM | Proceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20) |
A SIGCSE | 2020 | Benefits and Pitfalls of Using Capture The Flag Games in University Courses (DOI) | Švábenský | Vykopal, Chang | ACM | Proceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20) |
A SIGCSE | 2018 | Challenges Arising from Prerequisite Testing in Cybersecurity Games (DOI) | Švábenský | Vykopal | ACM | Proceedings of the 49th ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE’18) |
A SIGCSE | 2018 | Timely Feedback in Unstructured Cybersecurity Exercises (DOI) | Ošlejšek, Dočkalová Burská, Zákopčanová | Vykopal | ACM | Proceedings of Special Interest Group on Computer Science Education, Baltimore, Maryland, USA, February 21–24, 2018(SIGCSE’18) |
A ITICSE | 2018 | Enhancing Cybersecurity Skills by Creating Serious Games (DOI) | Švábenský, Čermák | Vykopal, Laštovička | ACM | Proceedings of the 23rd Annual ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE'18) |
A IM | 2017 | Exchanging Security Events: Which And How Many Alerts Can We Aggregate? (DOI) | Husák, Čermák, Laštovička | Vykopal | IEEE | 2017 IFIP/IEEE Symposium on Integrated Network and Service Management (IM) |
B VizSEC | 2019 | Visual Feedback for Players of Multi-Level Capture the Flag Games: Field Usability Study (DOI) | Ošlejšek, Rusňák, Dočkalová Burská, Švábenský | Vykopal | IEEE | 2019 IEEE Symposium on Visualization for Cyber Security (VizSec) |
B FIE | 2018 | Evaluation of Cyber Defense Exercises Using Visual Analytics Process (DOI) | Ošlejšek, Dočkalová Burská, Rusňák | Vykopal | IEEE | Proceedings of the 48th IEEE Frontiers in Education Conference (FIE'18) |
B ICSOFT | 2017 | KYPO Cyber Range: Design and Use Cases (DOI) | Ošlejšek, Čeleda, Vizváry, Tovarňák | Vykopal | SciTePress | Proceedings of the 12th International Conference on Software Technologies - Volume 1: ICSOFT |
B FIE | 2017 | Lessons Learned From Complex Hands-on Defence Exercises in a Cyber Range (DOI) | Vizváry, Ošlejšek, Čeleda, Tovarňák | Vykopal | IEEE | 2017 IEEE Frontiers in Education Conference |
C FIE | 2018 | Gathering Insights from Teenagers' Hacking Experience with Authentic Cybersecurity Tools (DOI) | Švábenský | Vykopal | IEEE | 2018 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) |