Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
RNDr. Jaroslav Čechák (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Pelánek
Články ve sbornících dle IS MU 2016–2020 (celkem A: 0.5, B: 0.333, C: 0.333) Popis rankingu viz zde.rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
A AIED | 2019 | Item Ordering Biases in Educational Data (DOI) | Čechák, Pelánek | Springer | International Conference on Artificial Intelligence in Education | |
B LAK | 2020 | Exploration of the Robustness and Generalizability of the Additive Factors Model (DOI) | Effenberger, Pelánek, Čechák | ACM | Proceedings of the 10th International Conference on Learning Analytics and Knowledge | |
C L@S | 2019 | Measuring Difficulty of Introductory Programming Tasks (DOI) | Effenberger, Čechák, Pelánek | ACM | Proceedings of the Sixth (2019) ACM Conference on Learning @ Scale (L@S '19) |