Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D. (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: seznam

Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2016–2020 (celkem 5.51)

Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2020 JCR2019; JCR2020 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.

hodnotadíl autoraroktitlezapočítaníostatní
0.940.942016Applications of the Elo rating system in adaptive educational systems (DOI)Pelánek
0.870.872018The details matter: methodological nuances in the evaluation of student models (DOI)Pelánek
0.8640.4322020Beyond binary correctness: Classification of students’ answers in learning systems (DOI)Pelánek, Effenberger
0.8180.1642017Elo-based Learner Modeling for the Adaptive Practice of Facts (DOI)Pelánek, Papoušek, Řihák, Stanislav, Nižnan
0.8180.8182017Bayesian knowledge tracing, logistic models, and beyond: an overview of learner modeling techniques (DOI)Pelánek
0.7830.7832020Managing items and knowledge components: domain modeling in practice (DOI)Pelánek
0.7180.7182020Measuring Similarity of Educational Items: An Overview (DOI)Pelánek
0.7180.7182020A Classification Framework for Practice Exercises in Adaptive Learning Systems (DOI)Pelánek
0.1350.0682018Analysis and design of mastery learning criteria (DOI)Pelánek, Řihák

Články ve sbornících dle IS MU 2016–2020 (celkem A: 2.333, B: 3.5, C: 5.033) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
A
AIED
2020Impact of Methodological Choices on the Evaluation of Student Models (DOI)Effenberger, PelánekSpringerArtificial Intelligence in Education. AIED 2020. Lecture Notes in Computer Science, vol 12163.
A
AIED
2019Item Ordering Biases in Educational Data (DOI)Čechák, PelánekSpringerInternational Conference on Artificial Intelligence in Education
A
AIED
2018Conceptual Issues in Mastery Criteria: Differentiating Uncertainty and Degrees of Knowledge (DOI)PelánekSpringerArtificial Intelligence in Education
A
ITS
2016Impact of Question Difficulty on Engagement and Learning (DOI)Papoušek, Stanislav, PelánekSpringer International PublishingIntelligent Tutoring Systems: 13th International Conference
B
LAK
2020Exploration of the Robustness and Generalizability of the Additive Factors Model (DOI)Effenberger, Pelánek, ČechákACMProceedings of the 10th International Conference on Learning Analytics and Knowledge
B
LAK
2020Learning analytics challenges: trade-offs, methodology, scalability (DOI)PelánekACMProceedings of the Tenth International Conference on Learning Analytics & Knowledge
B
EDM
2017Measuring Similarity of Educational Items Using Data on Learners’ PerformanceŘihák, PelánekInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 10th International Conference on Educational Data Mining
B
UMAP
2017Experimental Analysis of Mastery Learning Criteria (DOI)Pelánek, ŘihákACMProceedings of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization
B
LAK
2016Evaluation of an Adaptive Practice System for Learning Geography Facts (DOI)Papoušek, Stanislav, PelánekACMProceedings of the Sixth International Conference on Learning Analytics & Knowledge
B
LAK
2016Impact of Data Collection on Interpretation and Evaluation of Student Models (DOI)Pelánek, Řihák, PapoušekACMProceedings of the Sixth International Conference on Learning Analytics & Knowledge
B
EDM
2016Properties and Applications of Wrong Answers in Online Educational SystemsPelánek, ŘihákInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 9th International Conference on Educational Data Mining
C
L@S
2019Measuring Difficulty of Introductory Programming Tasks (DOI)Effenberger, Čechák, PelánekACMProceedings of the Sixth (2019) ACM Conference on Learning @ Scale (L@S '19)
C
L@S
2019Measuring Students’ Performance on Programming Tasks (DOI)Effenberger, PelánekACMProceedings of the Sixth (2019) ACM Conference on Learning @ Scale (L@S '19)
C
L@S
2018Exploring the Utility of Response Times and Wrong Answers for Adaptive Learning (DOI)PelánekACMLearning @ Scale
C
L@S
2018Measuring Item Similarity in Introductory Programming (DOI)Pelánek, Effenberger, Vaněk, Sassmann, GmiterkoACMProceedings of the Fifth Annual ACM Conference on Learning at Scale
C
L@S
2018Towards making block-based programming activities adaptive (DOI)Effenberger, PelánekACMLearning @ Scale
C
UMAP
2017Evaluation of Learners' Adjustment of Question Difficulty in Adaptive Practice of Facts (DOI)Papoušek, PelánekACMProceedings of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization
C
UMAP
2017Should We Give Learners Control Over Item Difficulty? (DOI)Papoušek, PelánekACMPersonalization Approaches in Learning Environments, Adjunct Publication of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization
C
UMAP
2017Measuring predictive performance of user models: The details matter (DOI)PelánekACMAdjunct Publication of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization
C
ITS
2016What is More Important for Student Modeling: Domain Structure or Response Times? (DOI)Řihák, PelánekSpringer International PublishingIntelligent Tutoring Systems : 13th International Conference, ITS 2016, Zagreb, Croatia, June 7-10, 2016. Proceedings