Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
RNDr. Jiří Řihák, Ph.D. (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Pelánek
Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2016–2020 (celkem 0.231)Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2020 JCR2019; JCR2020 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.
hodnota | díl autora | rok | title | započítaní | ostatní |
---|---|---|---|---|---|
0.818 | 0.164 | 2017 | Elo-based Learner Modeling for the Adaptive Practice of Facts (DOI) | Pelánek, Papoušek, Řihák, Stanislav, Nižnan | |
0.135 | 0.068 | 2018 | Analysis and design of mastery learning criteria (DOI) | Pelánek, Řihák |
rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
B EDM | 2017 | Measuring Similarity of Educational Items Using Data on Learners’ Performance | Řihák, Pelánek | International Educational Data Mining Society | Proceedings of the 10th International Conference on Educational Data Mining | |
B UMAP | 2017 | Experimental Analysis of Mastery Learning Criteria (DOI) | Pelánek, Řihák | ACM | Proceedings of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization | |
B LAK | 2016 | Impact of Data Collection on Interpretation and Evaluation of Student Models (DOI) | Pelánek, Řihák, Papoušek | ACM | Proceedings of the Sixth International Conference on Learning Analytics & Knowledge | |
B EDM | 2016 | Properties and Applications of Wrong Answers in Online Educational Systems | Pelánek, Řihák | International Educational Data Mining Society | Proceedings of the 9th International Conference on Educational Data Mining | |
C ITS | 2016 | What is More Important for Student Modeling: Domain Structure or Response Times? (DOI) | Řihák, Pelánek | Springer International Publishing | Intelligent Tutoring Systems : 13th International Conference, ITS 2016, Zagreb, Croatia, June 7-10, 2016. Proceedings |