Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

RNDr. Jiří Řihák, Ph.D. (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Pelánek

Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2016–2020 (celkem 0.231)

Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2020 JCR2019; JCR2020 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.

hodnotadíl autoraroktitlezapočítaníostatní
0.8180.1642017Elo-based Learner Modeling for the Adaptive Practice of Facts (DOI)Pelánek, Papoušek, Řihák, Stanislav, Nižnan
0.1350.0682018Analysis and design of mastery learning criteria (DOI)Pelánek, Řihák

Články ve sbornících dle IS MU 2016–2020 (celkem B: 1.833, C: 0.5) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
B
EDM
2017Measuring Similarity of Educational Items Using Data on Learners’ PerformanceŘihák, PelánekInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 10th International Conference on Educational Data Mining
B
UMAP
2017Experimental Analysis of Mastery Learning Criteria (DOI)Pelánek, ŘihákACMProceedings of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization
B
LAK
2016Impact of Data Collection on Interpretation and Evaluation of Student Models (DOI)Pelánek, Řihák, PapoušekACMProceedings of the Sixth International Conference on Learning Analytics & Knowledge
B
EDM
2016Properties and Applications of Wrong Answers in Online Educational SystemsPelánek, ŘihákInternational Educational Data Mining SocietyProceedings of the 9th International Conference on Educational Data Mining
C
ITS
2016What is More Important for Student Modeling: Domain Structure or Response Times? (DOI)Řihák, PelánekSpringer International PublishingIntelligent Tutoring Systems : 13th International Conference, ITS 2016, Zagreb, Croatia, June 7-10, 2016. Proceedings