Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

RNDr. Jan Papoušek, Ph.D. (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Pelánek

Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2016–2020 (celkem 0.164)

Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2020 JCR2019; JCR2020 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.

hodnotadíl autoraroktitlezapočítaníostatní
0.8180.1642017Elo-based Learner Modeling for the Adaptive Practice of Facts (DOI)Pelánek, Papoušek, Řihák, Stanislav, Nižnan

Články ve sbornících dle IS MU 2016–2020 (celkem A: 0.333, B: 0.667, C: 1) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
A
ITS
2016Impact of Question Difficulty on Engagement and Learning (DOI)Papoušek, Stanislav, PelánekSpringer International PublishingIntelligent Tutoring Systems: 13th International Conference
B
LAK
2016Evaluation of an Adaptive Practice System for Learning Geography Facts (DOI)Papoušek, Stanislav, PelánekACMProceedings of the Sixth International Conference on Learning Analytics & Knowledge
B
LAK
2016Impact of Data Collection on Interpretation and Evaluation of Student Models (DOI)Pelánek, Řihák, PapoušekACMProceedings of the Sixth International Conference on Learning Analytics & Knowledge
C
UMAP
2017Evaluation of Learners' Adjustment of Question Difficulty in Adaptive Practice of Facts (DOI)Papoušek, PelánekACMProceedings of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization
C
UMAP
2017Should We Give Learners Control Over Item Difficulty? (DOI)Papoušek, PelánekACMPersonalization Approaches in Learning Environments, Adjunct Publication of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization