Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
RNDr. Jan Papoušek, Ph.D. (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Pelánek
Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2016–2020 (celkem 0.164)Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2020 JCR2019; JCR2020 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.
hodnota | díl autora | rok | title | započítaní | ostatní |
---|---|---|---|---|---|
0.818 | 0.164 | 2017 | Elo-based Learner Modeling for the Adaptive Practice of Facts (DOI) | Pelánek, Papoušek, Řihák, Stanislav, Nižnan |
rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
A ITS | 2016 | Impact of Question Difficulty on Engagement and Learning (DOI) | Papoušek, Stanislav, Pelánek | Springer International Publishing | Intelligent Tutoring Systems: 13th International Conference | |
B LAK | 2016 | Evaluation of an Adaptive Practice System for Learning Geography Facts (DOI) | Papoušek, Stanislav, Pelánek | ACM | Proceedings of the Sixth International Conference on Learning Analytics & Knowledge | |
B LAK | 2016 | Impact of Data Collection on Interpretation and Evaluation of Student Models (DOI) | Pelánek, Řihák, Papoušek | ACM | Proceedings of the Sixth International Conference on Learning Analytics & Knowledge | |
C UMAP | 2017 | Evaluation of Learners' Adjustment of Question Difficulty in Adaptive Practice of Facts (DOI) | Papoušek, Pelánek | ACM | Proceedings of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization | |
C UMAP | 2017 | Should We Give Learners Control Over Item Difficulty? (DOI) | Papoušek, Pelánek | ACM | Personalization Approaches in Learning Environments, Adjunct Publication of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization |