Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory, zbývající jsou podbarveni červeně.
prof. Renate Motschnig (IS), bez vazby na některou z kateder
Články ve sbornících dle IS MU 2017–2021 (celkem B: 0) Popis rankingu viz zde.rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
B FIE | 2020 | How Does a Student-Centered Course on Communication and Professional Skills Impact Students in the Long Run? (DOI) | Švábenský | Motschnig, Silber | IEEE | 2020 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) |