Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

RNDr. Jiří Řihák, Ph.D. (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Pelánek

Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2017–2021 (celkem 0.231)

Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2021 JCR2020; JCR2021 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.

hodnotadíl autoraroktitlezapočítaníostatní
0.8180.1642017Elo-based Learner Modeling for the Adaptive Practice of Facts (DOI)Pelánek, Papoušek, Řihák, Stanislav, Nižnan
0.1350.0682018Analysis and design of mastery learning criteria (DOI)Pelánek, Řihák

Články ve sbornících dle IS MU 2017–2021 (celkem B: 0.5) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
B
UMAP
2017Experimental Analysis of Mastery Learning Criteria (DOI)Pelánek, ŘihákACMProceedings of the 25th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization