Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

Priv.-Doz. Dipl.-Ing. Dr. Simone Kriglstein (IS), katedra: KVI, zdroj vazby: seznam

Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2019–2023 (celkem 0.163)

Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2023 JCR2022; JCR2023 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.

hodnotadíl autoraroktitlezapočítaníostatní
0.6510.1632023Seeing the unseen: Comparison study of representation approaches for biochemical processes in education (DOI)Pokojná, Kozlíková, Kriglstein, FurmanováBerry

Články ve sbornících dle IS MU 2019–2023 (celkem A*: 1, A: 1, B: 1.5, C: 10.833) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
A*
CHI
2021What Players Want: Information Needs of Players on Post-Game Visualizations (DOI)KriglsteinWallner, Wijland, BernhauptACMCHI Conference on Human Factors in Computing Systems (CHI '21)
A
VRST
2022Marcus or Mira - Investigating the Perception of Virtual Agent Gender in Virtual Reality Role Play-Training (DOI)KriglsteinRegal, Uhl, Gerhardus, Suette, Frankus, Schmid, TscheligiACM28th ACM Symposium on Virtual Reality Software and Technology (VRST '22)
B
FDG
2023Press H to Help: The Impact of Prosocial Video Games on Prosocial Behaviors by Exposure Time (DOI)Langlois, KriglsteinDruryACMIn Foundations of Digital Games 2023 (FDG 2023)
B
CSEDU
2023Adapting Is Difficult! Introducing a Generic Adaptive Learning Framework for Learner Modeling and Task Recommendation Based on Dynamic Bayesian Networks (DOI)Gnadlinger, KriglsteinSelmanagić, SimbeckSciTePressProceedings of the 15th International Conference on Computer Supported Education - Volume 1
B
INTERACT
2023Through Space and Time: Spatio-Temporal Visualization of MOBA Matches (DOI)Šufliarsky, KriglsteinWalllnerSpringerIFIP Conference on Human-Computer Interaction (INTERACT 2023)
C
CHI
2023Do you have time for a survey? Challenges and Lessons Learned from the Recruitment Process for an Online Survey (DOI)Langlois, KriglsteinACMIn Extended Abstracts of the 2023 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems
C
CHI
2023From Bin to Playin’: Give Vintage Objects a New Purpose as Game Controllers (DOI)Kejstová, Rusňák, KriglsteinPokornýACMExtended Abstracts of the 2023 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems (CHI EA '23)
C
FDG
2023Designing for Playfulness in Human-AI Authoring Tools (DOI)KriglsteinLiapis, Guckelsberger, Zhu, Harteveld, Denisova, Gow, PreussACMProceedings of the 18th International Conference on the Foundations of Digital Games (FDG '23)
C
INTERACT
2023Lessons Learned from Designing and Implementing Interaction Mechanics for Viewer Participation in Game Streaming (DOI)Mrázek, KriglsteinMirza-Babaei, WallnerSpringerIFIP Conference on Human-Computer Interaction (INTERACT 2023)
C
CHIWORK
2023Tracking to Success? A Critical Reflection on Workplace Quantified-Self Technologies from a Humanistic Perspective (DOI)KriglsteinGerdenitsch, Bieg, Gaitsch, Schörpf, TscheligiACMProceedings of the 2nd Annual Meeting of the Symposium on Human-Computer Interaction for Work (CHIWORK '23)
C
CHI PLAY
2023Construct and Play: Engaging Students with Visualizations through Playful Methods. (DOI)Kejstová, KriglsteinStoiber, Boucher, Kandlhofer, AignerACMIn Companion Proceedings of the Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play (CHI PLAY Companion '23)
C
MUM
2023Making A Real Connection: Pro-Social Collaborative Play in Extended Realities – Trends, Challenges and Potentials (DOI)KriglsteinMittmann, Barnard, WoodcockACMProceedings of the 22nd International Conference on Mobile and Ubiquitous Multimedia (MUM '23)
C
CHIRA
2023Initial Developments of Teamwork and Mental Health Focused Minigames for the Purpose of Esports Training (DOI)Langlois, KriglsteinSpringerComputer-Human Interaction Research and Applications. CHIRA 2023
C
CHIRA
2023Using Audience Avatars to Increase Sense of Presence in Live-Streams (DOI)Pagáč, KriglsteinSpringerInternational Conference on Computer-Human Interaction Research and Applications
C
ICEC
2022Upward Influence Tactics: Playful Virtual Reality Approach for Analysing Human Multi-robot Interaction (DOI)KriglsteinGerdenitsch, Weinhofer, PuthenkalamSpringerEntertainment Computing – ICEC 2022: 21st IFIP TC 14 International Conference
C
CHI PLAY
2022More Than Just Gameplay: Making a Case for “Let’s Plays” in Education (DOI)KriglsteinGöbl, Jovicic, Denk, WimmerACMExtended Abstracts of the 2022 Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play (CHI PLAY '22)
C
CHI PLAY
2022Grow Your Plant: A Plant-Based Game For Creating Awareness About Sustainability Behaviour by Using Renewable Energy (DOI)KriglsteinChisalita, MurtingerACMCHI PLAY '22: Extended Abstracts of the 2022 Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play
C
CHI PLAY
2021Let’s Play - Professional Views on Barriers and Potentials in Digital Gaming and E-Sports (DOI)KriglsteinGöbl, Jovicic, DenkACMExtended Abstracts of the 2021 Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play (CHI PLAY '21
C
CHI PLAY
2021Rrrring & Play: Using a Rotary Dial Telephone as Game Controller (DOI)KriglsteinTuyishimeACMExtended Abstracts of the 2021 Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play