Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
Priv.-Doz. Dipl.-Ing. Dr. Simone Kriglstein (IS), katedra: KVI, zdroj vazby: seznam
Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2019–2023 (celkem 0.163)Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2023 JCR2022; JCR2023 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.
hodnota | díl autora | rok | title | započítaní | ostatní |
---|---|---|---|---|---|
0.651 | 0.163 | 2023 | Seeing the unseen: Comparison study of representation approaches for biochemical processes in education (DOI) | Pokojná, Kozlíková, Kriglstein, Furmanová | Berry |
rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
A* CHI | 2021 | What Players Want: Information Needs of Players on Post-Game Visualizations (DOI) | Kriglstein | Wallner, Wijland, Bernhaupt | ACM | CHI Conference on Human Factors in Computing Systems (CHI '21) |
A VRST | 2022 | Marcus or Mira - Investigating the Perception of Virtual Agent Gender in Virtual Reality Role Play-Training (DOI) | Kriglstein | Regal, Uhl, Gerhardus, Suette, Frankus, Schmid, Tscheligi | ACM | 28th ACM Symposium on Virtual Reality Software and Technology (VRST '22) |
B FDG | 2023 | Press H to Help: The Impact of Prosocial Video Games on Prosocial Behaviors by Exposure Time (DOI) | Langlois, Kriglstein | Drury | ACM | In Foundations of Digital Games 2023 (FDG 2023) |
B CSEDU | 2023 | Adapting Is Difficult! Introducing a Generic Adaptive Learning Framework for Learner Modeling and Task Recommendation Based on Dynamic Bayesian Networks (DOI) | Gnadlinger, Kriglstein | Selmanagić, Simbeck | SciTePress | Proceedings of the 15th International Conference on Computer Supported Education - Volume 1 |
B INTERACT | 2023 | Through Space and Time: Spatio-Temporal Visualization of MOBA Matches (DOI) | Šufliarsky, Kriglstein | Walllner | Springer | IFIP Conference on Human-Computer Interaction (INTERACT 2023) |
C CHI | 2023 | Do you have time for a survey? Challenges and Lessons Learned from the Recruitment Process for an Online Survey (DOI) | Langlois, Kriglstein | ACM | In Extended Abstracts of the 2023 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems | |
C CHI | 2023 | From Bin to Playin’: Give Vintage Objects a New Purpose as Game Controllers (DOI) | Kejstová, Rusňák, Kriglstein | Pokorný | ACM | Extended Abstracts of the 2023 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems (CHI EA '23) |
C FDG | 2023 | Designing for Playfulness in Human-AI Authoring Tools (DOI) | Kriglstein | Liapis, Guckelsberger, Zhu, Harteveld, Denisova, Gow, Preuss | ACM | Proceedings of the 18th International Conference on the Foundations of Digital Games (FDG '23) |
C INTERACT | 2023 | Lessons Learned from Designing and Implementing Interaction Mechanics for Viewer Participation in Game Streaming (DOI) | Mrázek, Kriglstein | Mirza-Babaei, Wallner | Springer | IFIP Conference on Human-Computer Interaction (INTERACT 2023) |
C CHIWORK | 2023 | Tracking to Success? A Critical Reflection on Workplace Quantified-Self Technologies from a Humanistic Perspective (DOI) | Kriglstein | Gerdenitsch, Bieg, Gaitsch, Schörpf, Tscheligi | ACM | Proceedings of the 2nd Annual Meeting of the Symposium on Human-Computer Interaction for Work (CHIWORK '23) |
C CHI PLAY | 2023 | Construct and Play: Engaging Students with Visualizations through Playful Methods. (DOI) | Kejstová, Kriglstein | Stoiber, Boucher, Kandlhofer, Aigner | ACM | In Companion Proceedings of the Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play (CHI PLAY Companion '23) |
C MUM | 2023 | Making A Real Connection: Pro-Social Collaborative Play in Extended Realities – Trends, Challenges and Potentials (DOI) | Kriglstein | Mittmann, Barnard, Woodcock | ACM | Proceedings of the 22nd International Conference on Mobile and Ubiquitous Multimedia (MUM '23) |
C CHIRA | 2023 | Initial Developments of Teamwork and Mental Health Focused Minigames for the Purpose of Esports Training (DOI) | Langlois, Kriglstein | Springer | Computer-Human Interaction Research and Applications. CHIRA 2023 | |
C CHIRA | 2023 | Using Audience Avatars to Increase Sense of Presence in Live-Streams (DOI) | Pagáč, Kriglstein | Springer | International Conference on Computer-Human Interaction Research and Applications | |
C ICEC | 2022 | Upward Influence Tactics: Playful Virtual Reality Approach for Analysing Human Multi-robot Interaction (DOI) | Kriglstein | Gerdenitsch, Weinhofer, Puthenkalam | Springer | Entertainment Computing – ICEC 2022: 21st IFIP TC 14 International Conference |
C CHI PLAY | 2022 | More Than Just Gameplay: Making a Case for “Let’s Plays” in Education (DOI) | Kriglstein | Göbl, Jovicic, Denk, Wimmer | ACM | Extended Abstracts of the 2022 Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play (CHI PLAY '22) |
C CHI PLAY | 2022 | Grow Your Plant: A Plant-Based Game For Creating Awareness About Sustainability Behaviour by Using Renewable Energy (DOI) | Kriglstein | Chisalita, Murtinger | ACM | CHI PLAY '22: Extended Abstracts of the 2022 Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play |
C CHI PLAY | 2021 | Let’s Play - Professional Views on Barriers and Potentials in Digital Gaming and E-Sports (DOI) | Kriglstein | Göbl, Jovicic, Denk | ACM | Extended Abstracts of the 2021 Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play (CHI PLAY '21 |
C CHI PLAY | 2021 | Rrrring & Play: Using a Rotary Dial Telephone as Game Controller (DOI) | Kriglstein | Tuyishime | ACM | Extended Abstracts of the 2021 Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play |