Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
Florian Gnadlinger, M.Sc. (IS), katedra: KVI, zdroj vazby: školitel Kriglstein
Články ve sbornících dle IS MU 2019–2023 (celkem B: 0.5) Popis rankingu viz zde.rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
B CSEDU | 2023 | Adapting Is Difficult! Introducing a Generic Adaptive Learning Framework for Learner Modeling and Task Recommendation Based on Dynamic Bayesian Networks (DOI) | Gnadlinger, Kriglstein | Selmanagić, Simbeck | SciTePress | Proceedings of the 15th International Conference on Computer Supported Education - Volume 1 |