Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

RNDr. Jaroslav Čechák (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Pelánek

Články ve sbornících dle IS MU 2017–2021 (celkem A: 1.333, B: 0.5, C: 0.333) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
A
AIED
2021Better Model, Worse Predictions: The Dangers in Student Model Comparisons (DOI)Čechák, PelánekSpringerInternational Conference on Artificial Intelligence in Education
A
LAK
2020Exploration of the Robustness and Generalizability of the Additive Factors Model (DOI)Effenberger, Pelánek, ČechákACMProceedings of the 10th International Conference on Learning Analytics and Knowledge
A
AIED
2019Item Ordering Biases in Educational Data (DOI)Čechák, PelánekSpringerInternational Conference on Artificial Intelligence in Education
B
EDM
2021Experimental Evaluation of Similarity Measures for Educational Items (URL)Čechák, PelánekProceedings of the 14th International Conference on Educational Data Mining
C
L@S
2019Measuring Difficulty of Introductory Programming Tasks (DOI)Effenberger, Čechák, PelánekACMProceedings of the Sixth (2019) ACM Conference on Learning @ Scale (L@S '19)