Impaktované časopisy          Konference          Celkem

Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).

Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.

RNDr. Tomáš Effenberger (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Pelánek

Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2017–2021 (celkem 0.413)

Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2021 JCR2020; JCR2021 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.

hodnotadíl autoraroktitlezapočítaníostatní
0.8260.4132020Beyond binary correctness: Classification of students’ answers in learning systems (DOI)Pelánek, Effenberger

Články ve sbornících dle IS MU 2017–2021 (celkem A: 2.333, C: 2.533) Popis rankingu viz zde.
rankroktitlezapočítaníostatnínakladatelsborník
A
ITICSE
2021Challenges Faced by Teaching Assistants in Computer Science Education Across Europe (DOI)Ukrop, EffenbergerRiese, LoråsACMProceedings of the 2021 ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE ’21)
A
LAK
2021Validity and Reliability of Student Models for Problem-Solving Activities (DOI)Effenberger, PelánekACMProceedings of the 11th International Conference on Learning Analytics and Knowledge
A
AIED
2021Interpretable Clustering of Students’ Solutions in Introductory Programming (DOI)Effenberger, PelánekSpringerArtificial Intelligence in Education. AIED 2021. Lecture Notes in Computer Science, vol 12748
A
LAK
2020Exploration of the Robustness and Generalizability of the Additive Factors Model (DOI)Effenberger, Pelánek, ČechákACMProceedings of the 10th International Conference on Learning Analytics and Knowledge
A
AIED
2020Impact of Methodological Choices on the Evaluation of Student Models (DOI)Effenberger, PelánekSpringerArtificial Intelligence in Education. AIED 2020. Lecture Notes in Computer Science, vol 12163.
C
L@S
2019Measuring Difficulty of Introductory Programming Tasks (DOI)Effenberger, Čechák, PelánekACMProceedings of the Sixth (2019) ACM Conference on Learning @ Scale (L@S '19)
C
L@S
2019Measuring Students’ Performance on Programming Tasks (DOI)Effenberger, PelánekACMProceedings of the Sixth (2019) ACM Conference on Learning @ Scale (L@S '19)
C
AIED
2019Towards Adaptive Hour of Code (DOI)EffenbergerSpringerInternational Conference on Artificial Intelligence in Education
C
L@S
2018Measuring Item Similarity in Introductory Programming (DOI)Pelánek, Effenberger, Vaněk, Sassmann, GmiterkoACMProceedings of the Fifth Annual ACM Conference on Learning at Scale
C
L@S
2018Towards making block-based programming activities adaptive (DOI)Effenberger, PelánekACMLearning @ Scale