Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
RNDr. Tomáš Effenberger (IS), katedra: KSUZD, zdroj vazby: školitel Pelánek
Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2017–2021 (celkem 0.413)Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2021 JCR2020; JCR2021 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.
hodnota | díl autora | rok | title | započítaní | ostatní |
---|---|---|---|---|---|
0.826 | 0.413 | 2020 | Beyond binary correctness: Classification of students’ answers in learning systems (DOI) | Pelánek, Effenberger |
rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
A ITICSE | 2021 | Challenges Faced by Teaching Assistants in Computer Science Education Across Europe (DOI) | Ukrop, Effenberger | Riese, Lorås | ACM | Proceedings of the 2021 ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE ’21) |
A LAK | 2021 | Validity and Reliability of Student Models for Problem-Solving Activities (DOI) | Effenberger, Pelánek | ACM | Proceedings of the 11th International Conference on Learning Analytics and Knowledge | |
A AIED | 2021 | Interpretable Clustering of Students’ Solutions in Introductory Programming (DOI) | Effenberger, Pelánek | Springer | Artificial Intelligence in Education. AIED 2021. Lecture Notes in Computer Science, vol 12748 | |
A LAK | 2020 | Exploration of the Robustness and Generalizability of the Additive Factors Model (DOI) | Effenberger, Pelánek, Čechák | ACM | Proceedings of the 10th International Conference on Learning Analytics and Knowledge | |
A AIED | 2020 | Impact of Methodological Choices on the Evaluation of Student Models (DOI) | Effenberger, Pelánek | Springer | Artificial Intelligence in Education. AIED 2020. Lecture Notes in Computer Science, vol 12163. | |
C L@S | 2019 | Measuring Difficulty of Introductory Programming Tasks (DOI) | Effenberger, Čechák, Pelánek | ACM | Proceedings of the Sixth (2019) ACM Conference on Learning @ Scale (L@S '19) | |
C L@S | 2019 | Measuring Students’ Performance on Programming Tasks (DOI) | Effenberger, Pelánek | ACM | Proceedings of the Sixth (2019) ACM Conference on Learning @ Scale (L@S '19) | |
C AIED | 2019 | Towards Adaptive Hour of Code (DOI) | Effenberger | Springer | International Conference on Artificial Intelligence in Education | |
C L@S | 2018 | Measuring Item Similarity in Introductory Programming (DOI) | Pelánek, Effenberger, Vaněk, Sassmann, Gmiterko | ACM | Proceedings of the Fifth Annual ACM Conference on Learning at Scale | |
C L@S | 2018 | Towards making block-based programming activities adaptive (DOI) | Effenberger, Pelánek | ACM | Learning @ Scale |