Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
Mgr. Ing. Pavel Šeda (IS), katedra: KPSK, zdroj vazby: dle spoluautorů
Články ve sbornících dle IS MU 2017–2021 (celkem B: 0.45) Popis rankingu viz zde.rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
B FIE | 2021 | Reinforcing Cybersecurity Hands-on Training With Adaptive Learning (DOI) | Šeda, Vykopal, Švábenský, Čeleda | IEEE | 2021 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) | |
B FIE | 2021 | Scalable Learning Environments for Teaching Cybersecurity Hands-on (DOI) | Vykopal, Čeleda, Šeda, Švábenský, Tovarňák | IEEE | 2021 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) |