Podklady pro hodnocení kateder na základě článků v impaktovaných časopisech ohodnocených podle pozice časopisu v oborovém žebříčku dle JCR a konferenčních příspěvků ohodnocených dle interních pravidel. Jde o výsledky vykázané za FI nebo s deklarovaným podílem FI (konkrétní výše podílu není nijak zohledněna).
Hodnoty výsledků dělím rovným dílem mezi domácí autory s vazbou k jedné z kateder. Základem pro rozřazení autorů ke katedrám je seznam zaměstnanců kateder. Doktorandi jsou řazeni na katedru svého školitele, ze zbylých domácích autorů jsou ti, kteří mají spoluautory pouze z jedné katedry, zařazeni na tuto katedru, z ostatních jsou ti s významnějším přínosem zařazeni ručně (např. magisterští studenti dle vedoucího DP), podíl těch s marginálním přínosem je rozdělen mezi jejich spoluautory.
Šedě podbarvené jsou vykázány za jinou fakultu, ale s deklarovaným podílem FI.
RNDr. Jan Vykopal, Ph.D. (IS), katedra: KPSK, zdroj vazby: seznam
Články v impaktovaných časopisech dle IS MU 2017–2021 (celkem 0.34)Hodnota se počítá jako (Nmax - N + 1) / N, kde Nmax je počet časopisů v kategorii a N pořadí časopisu dle IF. Při zařazení časopisu do více kategorií nebo shodě IF se bere průměr. Najetím myší na hodnotu se zobrazí pořadí v oborových žebříčcích daného ročníku JCR (pro 2021 JCR2020; JCR2021 ještě nevyšlo), odkaz vede na stránku časopisu v JCR (oborové žebříčky tam jsou pod odkazem Rank), funguje ale jen z IP adres MU a je potřeba kliknout alespoň dvakrát, první přístup pouze inicializuje session.
hodnota | díl autora | rok | title | započítaní | ostatní |
---|---|---|---|---|---|
0.898 | 0.15 | 2021 | Conceptual Model of Visual Analytics for Hands-on Cybersecurity Training (DOI) | Ošlejšek, Rusňák, Dočkalová Burská, Švábenský, Vykopal, Čegan | |
0.759 | 0.19 | 2021 | Cybersecurity Knowledge and Skills Taught in Capture the Flag Challenges (DOI) | Švábenský, Čeleda, Vykopal, Brišáková |
rank | rok | title | započítaní | ostatní | nakladatel | sborník |
---|---|---|---|---|---|---|
A SIGCSE | 2020 | KYPO4INDUSTRY: A Testbed for Teaching Cybersecurity of Industrial Control Systems (DOI) | Čeleda, Vykopal, Švábenský, Slavíček | ACM | Proceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20) | |
A SIGCSE | 2020 | What Are Cybersecurity Education Papers About? A Systematic Literature Review of SIGCSE and ITiCSE Conferences (DOI) | Švábenský, Vykopal, Čeleda | ACM | Proceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20) | |
A SIGCSE | 2020 | Benefits and Pitfalls of Using Capture The Flag Games in University Courses (DOI) | Vykopal, Švábenský | Chang | ACM | Proceedings of the 51st ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE '20) |
A SIGCSE | 2018 | Challenges Arising from Prerequisite Testing in Cybersecurity Games (DOI) | Švábenský, Vykopal | ACM | Proceedings of the 49th ACM Technical Symposium on Computer Science Education (SIGCSE’18) | |
A SIGCSE | 2018 | Timely Feedback in Unstructured Cybersecurity Exercises (DOI) | Vykopal, Ošlejšek, Dočkalová Burská, Zákopčanová | ACM | Proceedings of Special Interest Group on Computer Science Education, Baltimore, Maryland, USA, February 21–24, 2018(SIGCSE’18) | |
A ITICSE | 2018 | Enhancing Cybersecurity Skills by Creating Serious Games (DOI) | Švábenský, Vykopal, Čermák | Laštovička | ACM | Proceedings of the 23rd Annual ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education (ITiCSE'18) |
A IM | 2017 | Exchanging Security Events: Which And How Many Alerts Can We Aggregate? (DOI) | Husák, Čermák, Laštovička, Vykopal | IEEE | 2017 IFIP/IEEE Symposium on Integrated Network and Service Management (IM) | |
B FIE | 2021 | Reinforcing Cybersecurity Hands-on Training With Adaptive Learning (DOI) | Šeda, Vykopal, Švábenský, Čeleda | IEEE | 2021 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) | |
B FIE | 2021 | Scalable Learning Environments for Teaching Cybersecurity Hands-on (DOI) | Vykopal, Čeleda, Šeda, Švábenský, Tovarňák | IEEE | 2021 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) | |
B VizSEC | 2019 | Visual Feedback for Players of Multi-Level Capture the Flag Games: Field Usability Study (DOI) | Ošlejšek, Rusňák, Dočkalová Burská, Švábenský, Vykopal | IEEE | 2019 IEEE Symposium on Visualization for Cyber Security (VizSec) | |
B FIE | 2018 | Evaluation of Cyber Defense Exercises Using Visual Analytics Process (DOI) | Ošlejšek, Vykopal, Dočkalová Burská, Rusňák | IEEE | Proceedings of the 48th IEEE Frontiers in Education Conference (FIE'18) | |
B ICSOFT | 2017 | KYPO Cyber Range: Design and Use Cases (DOI) | Vykopal, Ošlejšek, Čeleda, Vizváry, Tovarňák | SciTePress | Proceedings of the 12th International Conference on Software Technologies - Volume 1: ICSOFT | |
B FIE | 2017 | Lessons Learned From Complex Hands-on Defence Exercises in a Cyber Range (DOI) | Vykopal, Vizváry, Ošlejšek, Čeleda, Tovarňák | IEEE | 2017 IEEE Frontiers in Education Conference | |
C FIE | 2018 | Gathering Insights from Teenagers' Hacking Experience with Authentic Cybersecurity Tools (DOI) | Švábenský, Vykopal | IEEE | 2018 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE) |