|
|
|
|
|
- 25. 5. Dnes proběhlo slavnostní vyhlášení turnaje. Na stránkách byly
zveřejněny kompletní výsledky a všechny strategie.
- 22. 5. Proběhlo vyhodnocení závěrečného turnaje.
- 4. 5. Zverejněna nová stabilní verze (tato by již měla být finální). Zmeny
od predchozi stabilni verze jsou tyto:
- kontroluje to samo, jestli je nejaka trida povolena nebo ne
- je zmenena ikona pokladu - zobrazuje se jak je ktery poklad velky
- da se menit velikost ikon (hraciho pole) - (parametr x a pak na poslednim
miste ciselny parametr udavajici velikost ikony), napr.
java cz.muni.fi.fibot.gui.Main turnaj2.world turnaj.game x 20
- da se zaznamenavat a prehravat hra (parametr r a p za world a game
souborem a za tim odpovidajici soubor se zaznamem)
- je opraveno pocitani kol v cl verzi
- 2. 5. Byly zveřejněny další detailnější pokyny k závěrečnému turnaji a k vyhlášení.
- 24. 4. Bylo zveřejněno 5 hracích plánů pro závěrečný turnaj.
- 20. 4. Byly zveřejněny informace k průběhu závěrečného turnaje a vyhlášení.
- 19. 4. Bylo zveřejněno rozdělení do skupin pro závěrečný turnaj.
- 18. 4. Proběhl testovací turnaj. Jsou zveřejněny výsledky a také všechny
herní plány a bytekódy strategií.
- 5. 4. Zverejnena aktualizace zdrojovych kodu. Byla provedena drobna
aktualizace rozhrani Strategy: pridana funkce initialize().
- 29. 3. Upřesněny detaily ohledně testovacího turnaje (zejména doplněno, jak
má vypadat odevzdávaný kód).
- 29. 3. Drobná oprava zdrojových kódů.
- 22. 3. Ve stredu 29. 3. od 15:00 probehne v B130 setkani k soutezi FIbot...
- 22. 3. Aktualizace zdrojových kódů (opraveno počítání bodů, barevní roboti).
- 21. 3. Aktualizace zdrojových kódů.
- 17. 3. Drobná oprava zdrojových kódů.
- 16. 3. Byly zveřejněny tři hrací plány na testovací turnaj (viz stránka
Testovací turnaj).
- 14. 3. Byla zveřejněna další aktualizace zdrojových kódů, ještě dojde ke
kosmetickým úpravám, funkčně však již je téměř finální. Byl též zveřejněn
návod, jak psát vlastní implementace (viz stránka Implementace).
- 13. 3. Byla uzavřena registrace týmů. Byly zveřejněny detailní informace k
testovacímu turnaji. Byla zveřejněna další aktualizace zdrojových kódů (zejména
doplněna první verze grafického simulátoru, bude ještě dále vylepšen).
- 7.3. Zveřejněna aktualizovaná verze kódu s opravenými chybami. Doplněn
stručný popis vstupního souboru popisujícího hrací plán (na stránku Implementace).
- 6.3. Byla mírně pozměněna/doplněna pravidla:
- Po testovacím turnaji se zveřejní pouze bytekódy, nikoliv zdrojové kódy.
- Byla přidána omezení na implementaci (max 1MB zdrojového kódu, max 64MB
spotřebované paměti).
- 3.3. Byla zveřejněna základní kostra implementace. Grafické prostředí by
mělo být k dispozici během týdne.
|