|
|
|
|
|
Testovací turnaj
Systém turnaje
- Týmy jsou rozděleni do sedmi skupin po čtyřech robotech.
- Z každé skupiny postoupí vítěz do semifinále. Do semifinále též postupuje
tým s největším počtem bodů z týmů na druhém místě.
- V semifinále se utkají dvě čtyřčlenné skupiny, z každé postoupí první dva
do finále.
- Finále proběhne jako souboj čtyř finalistů.
- V semifinále i finále se bodově začíná od nuly, tj. body z předchozích kol
se nepřenáší.
- Pořadí na 5.-28. místě se určí dle bodových zisků ze zápasů v semifinále,
respektive v základních skupinách.
- Všechny (základní) souboje turnaje tedy probíhají po čtveřicích. Všechny
herní plány budou symetrické.
- V případě rovnosti bodů proběhne "rozstřel" mezi danými roboty na
speciálním herním plánu (tj. v tomto případě se nemusí jednat o čtveřice).
- Po turnaji budou zveřejněny všechny výsledky, hrací plány a bytekódy
strategií. Je povoleno tyto materiály libovolně využívat při vývoji finálních
strategií. Pravidlo o zveřejnění bytekódů zůstává a nijak se nemění.
Hrací plány
Testovací turnaj proběhne na 10 hracích plánech. Dopředu jsou známy
následující tři:
V případě, že byste zjistili nějakou asymetrii v hracích plánech, tak je to překlep a dejte vědět.
Způsob odevzdání strategie
- Strategii implementujte jako balík
cz.muni.fi.fibot.jmeno_tymu , kde jméno týmů je
psáno s malými písmeny. Hlavní třída musí být pojmenována stejně jako jméno
vašeho týmu (tentokrát psáno s velkými písmeny).
- Vytvořte dva soubory (oba psany s malými písmeny):
jmeno_tymu.jar - soubor obsahující adresář s bytekody
(bude po testovacím turnaji zveřejněn)
jmeno_tymu-sources.tar - soubor se zdrojovými kódy (ten
je pouze pro kontrolu)
Oba soubory odešlete mailem Radkovi Pelánkovi (xpelanek), předmět zprávy
nechť je "FIbot odevzdani strategie".
Příklad správně odevzdaných souborů: (tato verze nemá implementovanou
funkci initialize(), není tedy spustitelná s akt. implementací, slouží pouze
jako ilustrace toho, jak mají být soubory odevzdány)
Přenos do závěrečného turnaje
- S největší pravděpodobností proběhne závěrečný turnaj dle podobného principu
s níže uvedenými změnami.
- Závěrečný turnaj bude mít i čtvrtfinále. Tj. ze základních skupin se bude
postupovat nejprve do čtvrtfinále, pak do semifinále a pak do finále (vždy
nejlepší dva).
- Výsledky testovacího turnaje budou využity k rozdělení týmů do základních
skupin pro závěrečný turnaj (týmy budou rozděleny do skupin rovnoměrně dle
výsledků z testovacího turnaje). První tři roboti z testovacího turnaje postupují
přímo do čtvrtfinále závěrečného turnaje (tj. v závěrečném turnaji bude pouze 6
základních skupin, OrgBot už v závěrečném turnaji nehraje).
Rozlosování testovacího turnaje
Základní skupiny:
Skupina | Týmy |
A | TridenyOdpad, NaiveFragger, NullBot, OrgBot |
B | RoflBot, SolnySloup, PePa, TestStrategyBot |
C | R2D2, VtipnyNazev, Karel, MDB |
D | LObot, SunDal, LennonBot, ResistanceIsFutile |
E | Hunter, HamsterInside, RandomBot, SlamaZBot |
F | NeuroBot, ChoBot, Number5, Robik |
G | BenderBendingRodriguez, Pikachu, Hrobot, RossumsUniversalRobot |
Semifinále:
Skupina | Vítězové skupin |
SF1 | A, C, E, nejlepší 2. místo |
SF2 | B, D, F, G |
|