Obsah
1. Východiska
2. Jazyková inteligence
3. Hudební inteligence
4. Prostorová inteligence
5. Tělesně-pohybová inteligence
6. Personální formy inteligence
7. Logicko-matematická inteligence
7.1 Piagetova koncepce logicko-matematického myšlení
7.2 Matematikovo dílo
7.3 Přírodní vědy
7.4 Izolované matematické nadání
7.5 Logika a matematika u různých kulturách
7.6 Matematika, věda – a čas
7.7 Vztahy k jiným inteligencím
8. Vzdělávání inteligencí
8.1 Zasvěcovací rituály
8.2 Domorodé školy
8.3 Učednické systémy
8.4 Koránské vyučování
8.5 Charakteristické znaky tradičních škol
8.6 Moderní školství
8.7 Tři klíčové znaky moderního vzdělávání
8.7.1 Scholarizace – zařazení do instituce školy
8.7.2 Gramotnost
8.7.3 Věda
8.8 Možnosti využití teorie
8.9 Závěry pro praxi
8.9.1 Obecné předpoklady
8.9.2 Zjišťování intelektuálních profilů
8.9.3 Vzdělávání inteligencí
9. Použitá literatura
|