EDUKAČNÍ ASPEKTY STRUKTUROVANÉ INTELIGENCE
se zaměřením na inteligenci logicko-matematickou

Obsah

1. Východiska
2. Jazyková inteligence
3. Hudební inteligence
4. Prostorová inteligence
5. Tělesně-pohybová inteligence
6. Personální formy inteligence
7. Logicko-matematická inteligence
  • 7.1 Piagetova koncepce logicko-matematického myšlení
  • 7.2 Matematikovo dílo
  • 7.3 Přírodní vědy
  • 7.4 Izolované matematické nadání
  • 7.5 Logika a matematika u různých kulturách
  • 7.6 Matematika, věda – a čas
  • 7.7 Vztahy k jiným inteligencím
    8. Vzdělávání inteligencí
  • 8.1 Zasvěcovací rituály
  • 8.2 Domorodé školy
  • 8.3 Učednické systémy
  • 8.4 Koránské vyučování
  • 8.5 Charakteristické znaky tradičních škol
  • 8.6 Moderní školství
  • 8.7 Tři klíčové znaky moderního vzdělávání
  •        8.7.1 Scholarizace – zařazení do instituce školy
  •        8.7.2 Gramotnost
  •        8.7.3 Věda
  • 8.8 Možnosti využití teorie
  • 8.9 Závěry pro praxi
  •        8.9.1 Obecné předpoklady
  •        8.9.2 Zjišťování intelektuálních profilů
  •        8.9.3 Vzdělávání inteligencí
    9. Použitá literatura